Novosti Sport Događanja

Želite se oglašavati na Facebooku, a ne znate kako? Besplatno se educirajte na novoj radionici VE-GO-RA-e

19.09.2019. / Petar Brnada

Velikogorička razvojna agencija VE-GO-RA donosi još jednu u nizu besplatnih radionica za poduzetnike i sve zainteresirane pojedince koji se u ovom konkretnom slučaju u svojim aktivnostima svakodnevno služe Facebook-om.

Naime, iz VE-GO-RA-e vas pozivaju na radionicu „Želite se oglašavati na facebooku, ali ne znate kako?“ koja će se održati u srijedu, 16. listopada, u vremenu od 17:00 – 20:00 sati u vijećnici POUVG-a.

Razlikujete facebook profile od stranica i razumijete njihovu povezanost? Vlasnik ste ili imate admin ovlasti vođenja facebook stranice(a). Prepoznajete facebook oglas kada ga vidite, ali ne razumijete u potpunosti kako se izrađuje. Niste se samostalno oglašavali ili jeste, ali ste početnik(ca) i želite pravilno naučiti? Boost post i kreiranje oglasne kapanje pomoću Ads managera je isto.

Ako na neku od navedenih tvrdnji odgovorite s “DA”, onda je ova radionica upravo za Vas!

Radionicu organizira velikogorička razvojna agencija VE-GO-RA, u suradnji s Googleom i Otvorenim učilištem Algebra,  kao dio programa Google Digitalne garaže.

-Cilj je radionica Google Garaže omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama da ubrzaju svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima- poručuju iz VE-GO-RA-e.

Tako imate priliku da na radionici naučite Uvod u Facebook oglašavanje, mogućnosti oglašavanja na facebooku, Boost Post – značenje i primjena. U kojem slučaju je korisno promovirati objavu „post“ na FB stranice i koje su nam mogućnosti dostupne. Tu je i Ads Manager – značenje i primjena. Moći ćete naučiti koje su mogućnosti oglašavanja pomoću facebook oglašivačkog sučelja i koje su prednosti u odnosu na „bustanje“ objava te se upoznati s Facebook Ads Managerom odnosno sa; korištenjem sučelja za facebook oglašavanje, definiranjem ciljeva i izradom grupa oglasa, načina plaćanja i budžetiranje oglašavanja te ciljnim skupinama i osnovnim mogućnostima targetiranja.

Svoje mjesto na besplatnoj radionici o Facebooku možete osigurati OVDJE.

Foto: Ilustracija/PIXABAY

Podijeli