Novosti Sport Događanja

Velikogorička frizerka Dijana na edukaciji kod poznatog svjetskog frizera u Dubaiju, znanja i iskustva ugradit će u svoj novi SPA Hair and Body centar

22.11.2024. / Sandra Sarija

Frizeri igraju ključnu ulogu u životima mnogih žena, često postajući ne samo stručnjaci za frizure, već i osobni savjetnici i podrška. Posjet frizeru može biti trenutak opuštanja, ali i prilika za promjene koje utječu na samopouzdanje i percepciju vlastite ljepote.

Naša, velikogorička frizerka Dijana Grubeša Čančar, koja već dulji niz godina ima salon "Hair concept Diana", preko puta Robne kuće, a koja je započela svoju frizersku karijeru u salonu Brico i Seka, polako, ali sigurno, grabi prema svom cilju. Ova talentirana žena, nije se libila tražiti nova znanja i educirati se kod jednog od najpoznatijih svjetskih frizera, čije usluge koriste klijenti iz cijeloga svijeta – poznatog Mounira. On je libanonski frizer koji se proslavio preko društvenih mreža na kojima ima preko 8. mil. pratitelja, vrhunski stručnjak za kosu, a koji je isto tako razvio svoj brend do neslućenih visina. Globalnu reputaciju razvio je svojim inovativnim neinvazivnim tehnikama bojenja kose. Dijana je prva Velikogoričanka koja je imala tu čast učiti od ovog majstora.

Kako je došlo do ove suradnje otkrila nam je u kratkom razgovoru.

-Ja sam se njima javila i pitala imaju li salon - edukaciju. Odgovorili su potvrdno, dogovorili smo termin i cijenu i to je bilo to. Čovjek bi očekivao kada su takve svjetske klase u pitanju puno kompliciraniji pristup, no u ovom slučaju je bilo sve samo ne to. Sama edukacija trajala je 6 sati, a otkrili su mi takve tajne koje nisam nikada vidjela niti čula na svim tim edukacijama koje sam do sada pohađala, a pohađam ih dosta. Tog dana, moji horizonti su se proširili – objašnjava Dijana s oduševljenjem.

Kako izgleda taj famozni salon i koje su razlike od ovoga što si vidjela do sada na edukacijama? Koja je tajna njegovog uspjeha?

- Salon je na petom katu hotela s pet zvjezdica. Cijela jedna strana je u velikim staklenim stijenama, što je odlično za snimanje. Sve snimaju iPhoneom i sve što vidite na društvenim mrežama je „pravo“, nema filtera, sve je tako kako vidite, realno. Njegova tajna je u tome što je čovjek odlučio uspjeti. A kada čovjek odluči, onda će i uspjeti. Moj primarni cilj nije bio samo novi uvidi u bojanju, htjela sam vidjeti kakav je to biznis, što on radi u odnosu na druge da je tako uspješan. On je Libanonac koji je u Dubai došao trbuhom za kruhom. Nije imao opciju B, ako ne uspije, u igri je bio samo uspjeh. Napravio je brend od sebe, ima i liniju boja sa svojim imenom kao i druge frizerske alate. On je Master za transformacije, ono što nitko ne može, on napravi.

Nakon Dubaija, put te odveo u Italiju na još jednu edukaciju. Koliko imaš edukacija iza sebe?

-Ni sama ne znam koliko, svako malo nešto novo učim. Vrlo rano sam otkrila o sebi da imam osjećaj za biznis i brzo sam shvatila da ga moram razvijati i stalno ulagati u svoje znanje i nove vještine, da se taj osjećaj negdje ne pogubi po životnom putu. Išla sam na puno biznis seminara kod različitih brendova. Žalosti me što na takvim mjestima ne vidim svoje kolegice iz struke. Završila sam i NLP, što je odličan alat za život i posao, od rada na komunikaciji, rješavanja konflikata itd. Sve te edukacije su me dovele bliže svom cilju. Zadnjih 5 godina slažem svoju strategiju, što želim, kako, na koji način. Imam već dovoljno godina života i iskustva, djeca su mi odrasla, mnoge su se stvari poklopile i sada se mogu u potpunosti posvetiti sebi i svom poslu. Ljudi su me na tržištu prepoznali što je dodatna motivacija da nastavim dalje po svom planu.

Kako se nosiš s ovom krizom, hoćeš li zbog ovih edukacija povisiti cijene u salonu? Dosta se priča o visokim cijenama frizerskih usluga u zadnjih godinu dana.

-Mi ovdje slušamo od malih nogu o krizama, ratovima, stabilizaciji, uvijek je nešto, uvijek je neki razlog za neuspjeh. Stvorili smo takvo okruženje iz kojeg nema izlaza. Hrvatski frizeri su uglavnom odlični frizeri, ali na žalost ne znaju svi kako funkcionira posao. Tu vidim svoje mjesto – hoću i mogu im pomoći da im se posao i salon razvije. A kada imate razvijeni i dobro postavljen posao, onda nema krize. Salon se može razvijati koliko se razvija i sam vlasnik salona. Ako vlasnik ima negativan stav sve to prenosi na svoje zaposlene, a u konačnici i na klijenta. Cijene su u skladu s kvalitetom usluge.

Koji su planovi za iduću godinu? Što nam novoga pripremaš?

-Od Nove godine više neću biti na ovoj lokaciji, selim se u Zagreb, gdje otvaram veliki SPA Hair and Body centar, koji će biti i edukacijski centar za sve koji ćele naučiti više, a osim tehnika bojanja, koloracija i tehnika uopće, bit će edukacija o tome kako razvijati posao, posebno ću se posvetiti tom dijelu, razvoju malih frizerskih salona koji imaju potencijala postati veliki saloni. Postavljam visoke standarde u svom poslu, a naglasak je na posvećenost klijentu. Cilj je da se sve može obaviti na jednom mjestu.

Kako ćete privući zaposlenike? To je u današnje vrijeme isto veliki izazov?

-Cilj mi je postati najbolji poslodavac u beauty sektoru, tako što ću ponuditi najbolje financijske i radne uvjete. Osim što ću tražiti vrhunske koloriste ili one koji to još nisu, a imaju potencijala to jednog dana postati. Održavat ću treninge za svoje zaposlene kako bi bili stalno u skladu s trendovima i novostima bitnim za naš posao.

Kako si došla do ove ideje? Gdje si pronašla inspiraciju za ovakav koncept ili je to u potpunosti tvoja zamisao?

-To je produkt moje vizije, ali neke sam stvari već vidjela i doživjela. Cilj mi je da klijenti budu zadovoljni, a to ću postići zapošljavanjem vrhunskih frizera. Otkriti ću samo da ćemo jedini u svijetu imati i svoju mini beauty biblioteku. Bit će tu i najboljih kava, čajeva, raznih zdravih napitaka.

Kako se približava otvorenje novog SPA hair and body centra u Zagrebu, Dijana izražava uzbuđenje prema mogućnostima koje donosi taj korak. -

"Moj cilj je stvarati zajednicu profesionalaca koja će se međusobno podržavati i rasti zajedno. Tako se borimo protiv krize – kreiranjem prilika i inovacijama”.

S ovim ambicijama, Dijana ostavlja jasnu poruku o važnosti ulaganja u sebe i svoj rad, potičući druge frizere da slijede njezin primjer i istraže nove granice u industriji.

U svijetu frizerstva, Dijana postaje simbol promjene i napretka, ne samo za sebe, već i za sve one koji imaju hrabrosti sanjati i djelovati.

"Vjerujem da možemo učiniti razliku, i to počinje od nas samih", zaključuje zadovoljno Dijana dok se sprema za novu fazu u svom profesionalnom putu.

 

(promo)

Podijeli