Projekt InterWine: Prvi put osigurana sredstva za razvoj i promociju vinarstva i vinogradarstva u Velikoj Gorici
Turistička zajednica Zagrebačke županije još je jednom pokazala stručnost i sposobnost na europskoj razini. Projekt InterWine: Spajanjem kulturne baštine i eno-turizma do stvaranja održive prekogranične destinacije, odabran je među samo šest uspješnih projekata od ukupno 73 prijavljenih na natječaj prekogranične suradnje Interrega Slovenija-Hrvatska, Jačanje uloge kulture i održivog turizma u gospodarskom razvoju, socijalnoj uključenosti i socijalnim inovacijama.
Cilj projekta je jačanje uloge kulture i održivog turizma kroz razvoj novog zajedničkog turističkog proizvoda koji povezuje kulturnu baštinu i tradiciju vinarstva i vinogradarstva. Ovaj inovativni turistički proizvod razvijat će se participativnim pristupom koji uključuje lokalne zajednice i ključne dionike iz Hrvatske i Slovenije.
Projekt će uključivati brojne aktivnosti kao što su fokus grupe i radionice za definiranje i izradu plana uspostave zajedničke destinacije. Razvijat će se novi turistički proizvod koji će se prezentirati kroz opipljive i online elemente. InterWine prostorije u Velikoj Gorici, Pušći i Brežicama bit će opremljene kako bi povezivale kulturnu baštinu i vinsku ponudu. Također će se izraditi zajednički suvenir, itinereri i turistički vodič te intuitivna online platforma za promociju eno-gastronomske ponude i kulturne baštine.
Gradonačelnik Grada Velike Gorice, gospodin Krešimir Ačkar naglasio je:
-Ovo je još jedan u nizu kvalitetno osmišljenih i pripremljenih projekata za koji su osigurana sredstva iz fondova Europske unije. Po prvi puta osigurana su sredstva za razvoj i promociju vinarstva i vinogradarstva u našem kraju. Grad Velika Gorica u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije i ostalim partnerima ovim će projektom značajno obogatiti našu turističku ponudu.
Ovakav sveobuhvatan pristup unaprijedit će kvalitetu i atraktivnost destinacije te osigurati održivost i otpornost turizma i kulture. Projekt će također uključivati edukacije i motivacijske radionice za ključne dionike, pilotiranje elemenata turističkog proizvoda te aktivnu promociju.
Kako bi se kapitalizirali rezultati projekta i osigurala trajna suradnja, partneri će izraditi InterWine priručnik i potpisati Sporazum o budućoj suradnji, čime će se osigurati trajnost rezultata i predanost partnera i dionika nakon završetka projekta.