Novosti Sport Događanja

Svladajte komunikaciju s ljutitim kupcima

30.03.2017. / Ivana Ćurić

Na koje načine vlasnici i direktori poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s ljutitim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente? Sve to može se naučiti na besplatnom seminaru Razvojne agencije Grada Velika Gorica –VE-GO-RA-e „Rješavanje reklamacija i prigovora“.

Reklamacije su sastavni dio poslovanja poduzetnika i ponekada ga mogu pozitivno usmjeriti. Istraživanja su pokazala da kupci koji reklamiraju proizvod i/ili uslugu to rade  jer im je stalo do poduzeća. Prigovorom žele potaknuti na rješavanje problema i unaprjeđenje poslovanja. Ključ uspjeha je svakako kvalitetan proizvod ili usluga, stoga je najbolja opcija za poslovanje prihvatiti dobivenu reklamaciju i/ili prigovor te ju pokušati riješiti u najkraćem mogućem roku.  

Seminar će se održati u četvrtak 6. travnja u 9:00 sati na adresi Šetalište Franje Lučića 15, Velika Gorica, s očekivanim trajanjem od 8 sati.  

Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava putem ispunjenog obrasca OVDJE do popunjena kapaciteta, a najkasnije do 4. travnja. Iz iste organizacije može se prijaviti jedna osoba, a prednost imaju poduzetnici, obrtnici i njihovi zaposlenici s područja Velike Gorice. Pravo sudjelovanja imat će isključivo prijavitelji koji su mailom zaprimili potvrdu sudjelovanja.

Seminar je posljednji u nizu u sklopu projekta „ Poboljšanje poduzetničke potporne usluge u Velikoj Gorici“ sufinanciranog od Zagrebačke županije, zato rezervirajte Vaše mjesto na vrijeme!

Podijeli