
Svladajte komunikaciju s ljutitim kupcima
Na koje načine vlasnici i direktori poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s ljutitim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente? Sve to može se naučiti na besplatnom seminaru Razvojne agencije Grada Velika Gorica –VE-GO-RA-e „Rješavanje reklamacija i prigovora“.
Reklamacije su sastavni dio poslovanja poduzetnika i ponekada ga mogu pozitivno usmjeriti. Istraživanja su pokazala da kupci koji reklamiraju proizvod i/ili uslugu to rade jer im je stalo do poduzeća. Prigovorom žele potaknuti na rješavanje problema i unaprjeđenje poslovanja. Ključ uspjeha je svakako kvalitetan proizvod ili usluga, stoga je najbolja opcija za poslovanje prihvatiti dobivenu reklamaciju i/ili prigovor te ju pokušati riješiti u najkraćem mogućem roku.
Seminar će se održati u četvrtak 6. travnja u 9:00 sati na adresi Šetalište Franje Lučića 15, Velika Gorica, s očekivanim trajanjem od 8 sati.
Zbog ograničenog broja mjesta obavezna je prijava putem ispunjenog obrasca OVDJE do popunjena kapaciteta, a najkasnije do 4. travnja. Iz iste organizacije može se prijaviti jedna osoba, a prednost imaju poduzetnici, obrtnici i njihovi zaposlenici s područja Velike Gorice. Pravo sudjelovanja imat će isključivo prijavitelji koji su mailom zaprimili potvrdu sudjelovanja.
Seminar je posljednji u nizu u sklopu projekta „ Poboljšanje poduzetničke potporne usluge u Velikoj Gorici“ sufinanciranog od Zagrebačke županije, zato rezervirajte Vaše mjesto na vrijeme!

Sutra nadzor vozača vozila na dva kotača

Državni rekord Martine Krog na WPA Grand Prixu u Češkoj: U Zagrebu će ovog vikenda pokušati izboriti nastup na Svjetskom prvenstvu u Indiji

Prvi Aktualac novog saziva Vijeća: O Dnevnoj bolnici, pedijatrima, tržnici... Predložen "live" prijenos sjednica

Zagrebaši dolaze u Goricu, Udarnice novu sezonu otvaraju u Samoboru

FA Turopolje poziva na 24. Međunarodni festival folklora: Stižu gosti iz Bugarske, Poljske i S. Makedonije

Dodijeljena priznanja za vrhunsku gastronomiju: Restoran Mon Ami zadržao Michelinovu preporuku
