Novosti Sport Događanja

U našim osnovnim školama nedostaje nekoliko pomoćnika u nastavi: Plemenit je to posao koji ispunjava

12.09.2024. / Mirjam Petretić Coha

Prvi tjedan nove školske godine polako ide kraju, učenici ponavljaju gradivo od prethodnog razreda, a prvašići se upoznavaju s novim prijateljima, učiteljima i načinom rada.

Svake godine uoči početka nastave postavlja se pitanje hoće li sva djeca u potrebi imati pomoćnika koji će im pomoći da lakše savladaju gradivo, da se lakše uklope u okolinu.

Pomoćnika u nastavi na razini države ima 6000 što je dalje premalo s obzirom na potrebe.

A potrebe za pomoćnicima u nastavi za učenike s teškoćama imaju i osnovne škole čiji je osnivač Grad Velika Gorica.

Naša najveća škola, Osnovna škola Nikole Hribara traži tri pomoćnika u nastavi, Osnovna škola Eugena Kumičića dva, potrebu za dva pomoćnika ima i Osnovna škola Šćitarjevo, Osnova škola Jurja Habdelića treba tri pomoćnika u nastavi, Osnovna škola Vukovina dva, dok je u Osnovnoj školi Velika Mlaka potreba za još tri pomoćnika za djecu s teškoćama.

Trenutno je takva potreba u našim osnovnim školama, no iz Upravnog odjela za predškolski odgoj, školstvo i društvene djelatnosti napominju da se situacija iz dana u dan mijenja.

-Neki Javni pozivi su u tijeku, neki će biti objavljeni, neki kandidati odustanu, neki prijavljeni se odmah po Javnom pozivu zapošljavaju tako da je prilično dinamično – istaknuli su iz Upravnog odjela za predškolski odgoj, školstvo i društvene djelatnosti.

Treba napomenuti da je donesen i novi Pravilnik o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.

Za razliku od prijašnjeg Pravilnika, ugovori će pomoćnicima trajati cijelu školsku godinu, neće više ostajati bez posla tijekom ljetnih mjeseci kada bi im ugovori završili s krajem nastavne godine.

Također, minimalna satnica iznosi 7,5 eura bruto.

Pomagati djeci na njihovom obrazovnom putu plemenit je posao, a cilj pomoćnika u nastavi jest izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.

Podijeli