°C 5

VG Čistoća poduzetnicima: Javite nam ukoliko ste zatvorili da vam ne ispostavimo račun

04.12.2020.

Juraj Odrčić

Na temelju Odluke Stožera civilne zaštite RH o nužnim epidemiološkim mjerama kojim se ograničavaju okupljanja i uvode nužne epidemiološke mjere i preporuke, radi sprečavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja, od 28.11.2020. godine, dijelu poslovnih korisnika javne usluge VG Čistoće d.o.o. privremeno je onemogućen rad i naloženo zatvaranje objekata u kojim obavljaju svoju djelatnost.

Društvo VG Čistoća d.o.o. kao davatelj javne usluge poziva poslovne korisnike, ukoliko su temeljem navedene odluke u potpunosti privremeno zatvorili svoje poslovne prostore  te u njemu ne obavljaju nikakvu poslovnu djelatnost te zbog toga ne koriste javnu uslugu sakupljanja i odvoza miješanog komunalnog otpada, da o tome obavijeste davatelja javne usluge kako im ne bi ispostavili račun za mjesec prosinac 2020.

Poslovni korisnici to mogu učiniti na način da na poveznici  preuzmu „ZAHTJEV za privremenu obustavu fakturiranja cijene javne usluge“ koji će  zajedno s dokazom privremenog prestanka rada (ispis iz e-Porezne ili neki drugi dokaz o privremenom prestanku rada gospodarskog subjekta), dostaviti na e-mail: odjava@vgcistoca.hr s rokom do 15. prosinca 2020. godine.

- Navedeni Zahtjev nam je potreban kao temelj nefakturiranja usluge zbrinjavanja otpada za mjesec prosinac 2020. godine. - poručuju iz VG Čistoće uz napomenu da će se usluga morati redovno naplatiti onima koji ih o prestanku rada ne obavijeste.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i vrijedi do opoziva Odluke Stožera za civilnu zaštitu o privremenom zatvaranju dijela pravnih subjekata, također poručuju iz VG Čistoće.