
Zračna luka dobila priznanje „The Voice of the Customer“
10.02.2022. / Redakcija
U sklopu inicijative Svjetskog udruženja zračnih luka (ACI World), Međunarodna zračna luka Zagreb dobila je priznanje „The Voice of the Customer“, kao zračna luka koja je uložila značajne napore u prikupljanju povratnih informacija putnika radi boljeg razumijevanja korisnika usluga zračne luke tijekom 2021. godine.
Ova inicijativa započela je 2020. godine kako bi iskazala priznanje zračnim lukama koje su i tijekom pandemije Covid-19 prioritet dale svojim putnicima, osluškujući njihov glas provedbom ACI-jevog programa ispitivanja kvalitete usluga. Dobiveni rezultati ispitivanja pomoći će boljem razumijevanju očekivanja putnika i svih ostalih korisnika usluga zračne luke.
Zadnje objavljeno

Lovro Dukić nastavlja razvoj u svojoj Gorici: Želim zahvaliti svojoj obitelji na podršci, Upravi kluba na povjerenju, a na meni je da sada to opravdam

Glazbena poslastica na Veliku Gospu u Vukovini: Zaplešite uz popularni Dalmatino

Na plodnom tlu u Vrbovu Posavskom dva desetljeća kod obitelji Krznar rastu lijeske: "Ove godine očekujemo zdrave plodove i dobar prinos"

Ženski rukometni klub Gorica organizira besplatni ljetni kamp

Na terasi kafića u Branimirovoj pretučen 22-godišnjak

Udruga Čič Beach organizira akciju čišćenja okoliša jezera, pozivaju građane da im se pridruže
