Zračna luka dobila priznanje „The Voice of the Customer“
10.02.2022. / Redakcija
U sklopu inicijative Svjetskog udruženja zračnih luka (ACI World), Međunarodna zračna luka Zagreb dobila je priznanje „The Voice of the Customer“, kao zračna luka koja je uložila značajne napore u prikupljanju povratnih informacija putnika radi boljeg razumijevanja korisnika usluga zračne luke tijekom 2021. godine.
Ova inicijativa započela je 2020. godine kako bi iskazala priznanje zračnim lukama koje su i tijekom pandemije Covid-19 prioritet dale svojim putnicima, osluškujući njihov glas provedbom ACI-jevog programa ispitivanja kvalitete usluga. Dobiveni rezultati ispitivanja pomoći će boljem razumijevanju očekivanja putnika i svih ostalih korisnika usluga zračne luke.
Zadnje objavljeno
U Donjem Hruševcu česti prekidi u opskrbi električnom energijom, iz HEP-a tvrde: "Potrebni su ozbiljniji zahvati uz trasu dalekovoda"
Velika Gorica će u Novu godinu uploviti uz grupu Viking, a svemu prethodi tradicionalni dječji doček!
Tradicionalni 19. božićni koncert priprema FA Šiljakovina u Kravarskom
"Naših 50 godina osnutka" - FA Turopolje poziva na cjelovečernji koncert
U kapelu u Roženici došle moći Svete Marije Margarete Alacoque
KUD Dučec poziva na koncert „Narodil se Jezuš Bog“ u Mraclin