Zračna luka dobila priznanje „The Voice of the Customer“
10.02.2022. / Redakcija
U sklopu inicijative Svjetskog udruženja zračnih luka (ACI World), Međunarodna zračna luka Zagreb dobila je priznanje „The Voice of the Customer“, kao zračna luka koja je uložila značajne napore u prikupljanju povratnih informacija putnika radi boljeg razumijevanja korisnika usluga zračne luke tijekom 2021. godine.
Ova inicijativa započela je 2020. godine kako bi iskazala priznanje zračnim lukama koje su i tijekom pandemije Covid-19 prioritet dale svojim putnicima, osluškujući njihov glas provedbom ACI-jevog programa ispitivanja kvalitete usluga. Dobiveni rezultati ispitivanja pomoći će boljem razumijevanju očekivanja putnika i svih ostalih korisnika usluga zračne luke.
Zadnje objavljeno
Velika Gorica proglašena najprivlačnijim gradom za život u Hrvatskoj
'Nemoguća misija' rukometaša Gorice, Mišković se još uvijek nada Ligi za prvaka: Pokazalo se da nigdje nema favorita i da je sve moguće
Novo izdanje hrvačkog turnira 'Sveti Nikola': Zalog za nove generacije i ponos svih nas
Fantastičan kraj sezone za Karate klub Centar: Zlatna Sara Brletić i srebrna Dora Paić u međusobnom okršaju u finalu, Patrik Jeromić brončani na Zagreb karate cupu
Novo drveno raspelo u Gudcima
Dječje igralište na Plesu obogaćeno novim stablima