Zračna luka dobila priznanje „The Voice of the Customer“
10.02.2022. / Redakcija
U sklopu inicijative Svjetskog udruženja zračnih luka (ACI World), Međunarodna zračna luka Zagreb dobila je priznanje „The Voice of the Customer“, kao zračna luka koja je uložila značajne napore u prikupljanju povratnih informacija putnika radi boljeg razumijevanja korisnika usluga zračne luke tijekom 2021. godine.
Ova inicijativa započela je 2020. godine kako bi iskazala priznanje zračnim lukama koje su i tijekom pandemije Covid-19 prioritet dale svojim putnicima, osluškujući njihov glas provedbom ACI-jevog programa ispitivanja kvalitete usluga. Dobiveni rezultati ispitivanja pomoći će boljem razumijevanju očekivanja putnika i svih ostalih korisnika usluga zračne luke.
Zadnje objavljeno
U Vukovini izgorio traktor
Općina Pokupsko raspisala natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija
Martinski vikend: Gorička policija pojačano će kontrolirati vozače
Carević poziva na oprez protiv Vukovara: Želim stvarno 11 'lavova' na terenu!
Aktualni zajmovi za poduzetnike: Na novoj radionici VEGORA-e pronađite idealan zajam za svoj poslovni rast!
Emotivna priča o tragičnom gubitku: Drago Hedl Velikogoričanima predstavio svoj roman "Matija"