
Blizu grada, blizu srca: Zajednička turistička promocija Zagreba i okolice
Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“- „Around Zagreb“. To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.
-Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a, naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene- izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.
-Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb- poručila je direktorica TZZŽ, Ivana Alilović.
Ističemo, kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.
(Izvor: Zagrebačka županija)

Novo veliko međunarodno zlato na jakom turniru u Sloveniji: Mrva i Borna 'pomeli' konkurenciju

Veliki miting i novo kolo Hrvatske paraatletske lige ove nedjelje u Velikoj Gorici: PAK Uspon u borbi za nove medalje i rekorde

Birališta su otvorena: Odlučujemo o lokalnoj predstavničkoj i izvršnoj vlasti

Gibonni rasplesao brojne posjetitelje na Goričkim večerima

Udarničkih 25 godina: Igra se prigodni slavljenički turnir, Luna dobila novi poziv u hrvatsku reprezentaciju, U-15 ekipa sprema se za novu državnu završnicu

Marin Sorić - MVP polufinala: Ako ništa drugo, dobro smo ih namučili; Mišković: Čestitam svojim dečkima na ovom plasmanu i cijeloj sezoni
