Novosti Sport Događanja

Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije

18.12.2022. / Redakcija

Zagrebačka županija u petak, 16. prosinca, predstavila je nove suvenire kroz koje povezuje tradiciju, baštinu i moderne obrte. Riječ je o narukvicama, koje su i ove godine rezultat izvrsne suradnje kreativnog tima Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta, poznatog domaćeg brenda nakita, a koje svojim dizajnom imaju motive Zagrebačke županije.

Narukvice su s motivima iz tradicionalnih narodnih nošnji, pod nazivom: ČRLENA ROŽA, SVILENA ROŽA, PISANKA dok jedna posebna, TUR,  vizualizira glavu goveda po kojem je naše Turopolje dobilo ime. Također, promovirale su se i majice, hoodice s motivima narodne nošnje koje prate motive narukvica – nošnje zagrebačkog kraja. Na taj način spaja se tradicionalno s modernim.

- Turopolje i Velika Gorica kroz različite manifestacije njeguje kulturnu baštinu, najveća simbolika narukvica za nas je sigurno, Tur – govedo po kojem je Turopolje dobilo ime - izrazio je i ove godine zadovoljstvom projektom župan Plemenite opčine turopoljske, Josip Odrčić.

O simbolima na modernim narukvicama kao što je crvena boja, koja označava  mladost, veselje, pojasnio je zamjenik župana POT-a, Marko Cvetković, istaknuvši kako je crvena je kroz povijest našeg kraja boja koja privlači sreću.

Predstavnici hrvatske tvrtke Borboleta, Borna Strižak i Stanislav Kostić, dizajner narukvica, izuzetno su zadovoljni ovogodišnjom suradnjom i suvenirima te su naglasili kako je projektni zadatak bio izazovan te, ali su sigurni da su kao i prošle godine narukvice najbolji poklon jer putem online prodaje je u tom periodu prodano preko 2 tisuće narukvica s motivima podgutnice i poculice.

- Bogatstvo kulturne baštine i kreativan koncept suvenira bile su smjernica za pripremu modernih narukvica koje elementima narodne nošnje predstavljaju simbol nacionalnog identiteta. Rezultat izvrsne suradnje Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta i ove je godine rezultirao autentičnim i originalnim dizajnom koji postiže visoku razinu prepoznatljivosti, a s druge strane s takvim suvenirom znamo da su oni najbolji promotor destinacije Zagrebačke županije. Turistička zajednice Zagrebačke županije spaja koncept kulture i turizma kroz funkciju odličnog suvenira kao jednog od načela razvoja održivog turizma. Za kraj ove godine imamo idealne poklone kojima iskazujemo simboliku života - izjavila je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Potreba za novim suvenirima pokazuje uzlazni trend turizma u Zagrebačkoj županiji.

-  Broj noćenja u Zagrebačkoj županiji do sada je za 2% veći u odnosu na rekordnu 2019. godinu, tako da sa sigurnošću možemo reći da se turisti vraćaju. Zagrebačka županija ima niz turističkih aduta – od vrhunske eno gastro ponude, poznatih vinskih cesta, pa do biciklističkih staza, prekrasne prirode i kulturne baštine. No, u posljednje vrijeme imamo jedan novi trend koji raste kako kod gostiju, tako i kod iznajmljivača – kuće za odmor. Gradi se sve više luksuznih kuća i obnavlja onih tradicijskih, tako da ih sada ima  na našem području preko 130 i vjerujem da će ta brojka samo rasti. Osim u kućama za odmor, tradicionalno i suvremeno idu „ruku pod ruku“ i kad su u pitanju nakit i odjeća. Naša Turistička zajednica izradila je narukvice i majice s tradicijskim motivima koje na neki način predstavljaju suvenir, ali isto tako imaju i uporabnu vrijednost. Čestitam im na kreativnosti! S obzirom da je vrijeme darivanja, smatram kako je ovo idealan poklon s daškom tradicije koji će svakoga razveseliti - rekao je zamjenik župana, Damir Tomljenović.

Galerija slika

Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije Glavni motiv Turopolja među novim suvenirima Zagrebačke županije

Podijeli