Na blagdan Svih svetih ne rade trgovine, evo što je u Gorici otvoreno ove nedjelje
Uoči blagdana Svih svetih provjerili smo radno vrijeme trgovina ovaj vikend. Subota, 1. studenog, je neradni dan i niti jedna trgovina neće raditi, no zato ćete u nedjelju kupovinu moći obaviti bez problema jer u Velikoj Gorici i okolici otvoreno je dosta prodavaonica.
Trgovine Interspar i Spar ne rade na Blagdan Svih svetih, ali će dvije – ona u Rakarskoj te na Tržnom centru raditi u nedjelju, 2. studenog i to u Rakarskoj od 7 do 20 sati dok će ona Tržnom centru raditi od 8 do 14 sati. Trgovina u ulici Matice hrvatske zatvorena je i u nedjelju.
Prodavaonica Konzum u Teslinoj ulici u Kurilovcu u nedjelju je otvorena od 8 do 13 sati, Superkonzum u Getaldićevoj radi od 7 do 15, a Konzum u sklopu robne kuće u Kolarevoj 2 radit će od 8 do 13 sati. Trgovine Konzuma u Vukovini, Novom Čiču i Velikoj Mlaki također su otvorene ovu nedjelju i to od 8 do 13 sati.
U nedjelju je otvoren i Lidl u Ulici kneza Lj. Posavskog i radit će cijeli dan, od 8 do 21, dok je onaj u Sisačkoj zatvoren. Radi i Eurospin i to od 7 do 20 sati.
Neke trgovine Studenca bit će zatvorene u subotu i nedjelju, a neke će ipak raditi nedjeljom. Tako ćete kupovinu moći obaviti u trgovini Studenac u Kačićevoj u nedjelju od 8 do 21, ali i u naseljima; u Ščitarjevu od 8 do 22 te u Črnkovcu od 8 do 21.
Ostale trgovine zatvorene su ovog vikenda, a među njima i Kaufland i Plodine koje, kao ni na blagdan Svih svetih, neće raditi niti na Dušni dan.
Novih 900 stabala za budućnost: Učenici Zrakoplovne škole u velikoj akciji pošumljavanja
Goričkim srednjoškolcima Grad isplatio naknade, ukupno njih 2353
EKSKLUZIVNO: „Gavran" se NE zatvara! Vlasnici nam otkrili nastavak priče najstarije goričke pizzerije
Pjevajte, svirajte i plešite na Festivalu dječjeg glazbenog izražavanja
O utjecaju ideologija, suočavanju s prošlošću i knjizi "Dvije kuće iznad mora" doznali na predavanju prof. dr.sc. Dražena Lalića u Velikoj Gorici
Velika Gorica domaćin panela o utjecaju infrastrukture na turistički razvoj destinacije