
Ovo su autobusi koji preuzimaju prijevoz, poznat i početak rada
Odabirom novog autobusnog prijevoznika na javnim gradskim linijama počele su pripreme prijevoznika Arriva Hrvatska koji će od ZET-a preuzeti lokalni prijevoz povezujući središnji dio Velike Gorice s okolnim mjestima. Podsjetimo, ZET će nastaviti održavati postojeće linije 268, 290, 307, 308, 310, 311, 313, 315, 330 dok će prijevoz na novih 15 gradskih linija biti u potpunosti subvencioniran iz gradskog proračuna odnosno korisnici neće dodatno plaćati korištenje javnog prijevoza na tim linijama.
Nove linije idu i u Mičevec, V. Mlaku, Staro Čiče, Meridijan 16...
Iako će većina linija ostati ista bit će tu i novosti od kojih se najviše ističe da će linije prolaziti pored željezničkih stanica. Dvije linije bit će kružnog tipa unutar naselja Velika Gorica. Kružna gradska linija br.1 povezivat će sjever i jug Velike Gorice prolazeći kroz Rakarje, Pleso i Kurilovec dok će kružna linija br.2 biti orijentirana na vezu zapad-istok povezujući Zagrebačku, Ljudevita Posavskog, A.K. Miošića s autobusnim i željezničkim terminalom. Nova linija je i ona koja će povezivati željeznički terminal s Poslovnom zonom Meridijan 16 prolazeći Kurilovcem čime će južni dio grada imati brzu vezu prema željezničkom kolodvoru. Linija 11 povezivat će Veliku Goricu i Ogulinec, no prolazit će kroz Novo Čiče i Staro Čiče, kao i Buševec Vinogradarskom ulicom, čime će ova naselja dobiti dodatnu vezu prema Velikoj Gorici. Uvodi se i linija za Mičevec koja prolazi kroz Veliku Mlaku čime će i ova naselja po prvi puta imati adekvatnu vezu prema Velikoj Gorici. Više o linijama izvijestit ćemo uskoro.
Ono što do sada nije bilo poznato je tip autobusa koji će održavati ove linije. Kako smo doznali direktno od novog prijevoznika radi se o solo niskopodnim autobusima proizvođača MAN tipa Lion's City A21 s 35 sjedećih i 44 stajaćih mjesta. Prijevoznik je Gradu Velikoj Gorici ponudio nekoliko boja te se ovih dana očekuje odluka i o vanjskom izgledu autobusa.
Arriva Hrvatska dio je velike grupacije u Njemačkom vlasništvu, a samo u Hrvatskoj imaju 560 autobusa i 1100 zaposlenih što je garancija da imaju resurse za opsluživanje linija. Kako je bilo i uvjetovano natječajem, prijevoznik će na raspolaganju imati 18 autobusa kojima je trenutna prosječna starost 7,5 godina.
Grad će otkupiti ZET-ovu garažu
Upitali smo i hoće li novi prijevoznik koristiti ZET-ovu garažu u centru grada, a potvrđeno nam je da neće već da imaju drugu lokaciju izvan grada. Iz gradske uprave samo su nam mogli potvrditi da odlazak ZET-ovih autobusa otvara prostor za nove pregovore sa ZET-om.
- ZET će napustiti garažu u centru grada 15. lipnja 2024. godine, a sukladno prijašnjim razgovorima Grad Velika Gorica će od ZET-a otkupiti njihov dio zemljišta koji će dobiti drugu funkciju – kažu nam u gradskoj upravi.
Naime, ZET-ova garaža u Zagrebačkoj ulici prostire se na dvije parcele ukupne veličine preko 6000 m2 od čega je 2400 m2 u vlasništvu ZET-a dok je preostali dio vlasnik Grad Velika Gorica.
Od onoga što da sada nije bilo poznato, a radi se o najvažnijoj informaciji, novi sustav javnog prijevoza trebao bi se pokrenuti prije samog početka ljeta ove godine.

Zbog radova posebna regulacija prometa na području općine Kravarsko

Suzbijanje komaraca odgođeno zbog loših vremenskih uvjeta

Učenici i nastavnici Zrakoplovne škole obnovili povijesni avion Morava L-200 D, želja je uređenje nacionalnog Muzeja zrakoplovstva na otvorenom

Lazinci osvojili Kup MNL Turopolja i Posavine za prvi trofej u povijesti: Nagrada za sav naš trud, rad i zajedništvo

Zvucima baroknih instrumenata u Velikoj Mlaki započeo Festival drvenih kapela Sancta Barbara

Novi saziv Gradskog vijeća u srijedu ima prvu radnu sjednicu, na Dnevnom redu 12 točaka
