Damir Martin najavljuje 'posljednji ples' na Olimpijskim igrama i još jednu borbu za medalju: Potrudit ću se u Parizu odraditi dosadniji nastup
Hrvatski olimpijski odbor intenzivno radi na pripremama za sudjelovanje hrvatskih sportašica i sportaša na najvećem svjetskom sportskom događaju, Olimpijskim igrama u Parizu, a u sklopu toga je i medijska kampanja kojom se želi skrenuti pozornost cjelokupne hrvatske javnosti na ono što nas čeka u olimpijskoj godini.
Rođeni Vukovarac, ali posljednjih nekoliko godina i naš ponosni Velikogoričanin, Damir Martin, jedan je od naših najuspješnijih olimpijaca, a Igre u Parizu bit će mu čak četvrte! S medaljama se vratio i iz Londona i iz Rio de Janeira i iz Tokija!
"Budući da sam i u Riju i u Tokiju gubio ili osvajao medalje na račun centimetara, potrudit ću se u Parizu odraditi dosadniji nastup, bez napetosti, tako da budem ispred svih suparnika i gledam ih za vrijeme utrke. Do tada, kao i svake godine imamo tri svjetska kupa i Europsko prvenstvo, a to su pripremne regate za onu najsjajniju predstavu. Vjerujem da ću dovesti svoje tijelo na najvišu razinu forme i da ću uspjeti pomutiti planove Nijemcima, Nizozemcima, Novozelanđanima koji su malo pomutili vodu u svjetskom veslanju," poručio je na predstavljanju kampanje HOO-a pod nazivom 'priča o snazi olimpizma i prijateljstva'.
Damir o Parizu govori kao o svom olimpijskom 'posljednjem plesu', aludirajući na mogući oproštajni olimpijski nastup, no, ambicije su mu i dalje sasvim jasne!
"Ovom kampanjom Hrvatski olimpijski odbor želi približiti hrvatskoj javnosti predstojeće ljetne Olimpijske igre u Parizu kao sportski događaj, ali i promicati duh olimpizma koji nas upućuje na veću suradnju i bolje razumijevanje među narodima. Kolikogod živimo u vremenima konflikata među državama i narodima, istovremeno duhom sporta i olimpizma moramo svi zajedno tražiti puteve mira. Tijekom kampanje isticat ćemo sve ono što povezuje Hrvatsku i Francusku u sportu, kulturi i umjetnosti, jer, osim sporta, olimpijski pokret u svijetu u sebi nosi još puno toga što nas istinski povezuje. Želja nam je da upravo vi, naši stalni medijski pratitelji, uvidite o čemu je riječ u ovoj kampanji i date nam potporu u tom projektu, " istaknuo je čelnik HOO-a Zlatko Mateša.
Voditelj kampanje, direktor marketinga HOO-a Ranko Ćetković, pojasnio je da će ova kampanja imati širinu i nekoliko valova intenziteta u različitim formama, u kojima će se, osim sportskog aspekta Olimpijskih igara i priča o hrvatskim olimpijcima, pokazati i mnoge zajedničke točke koje povezuju Hrvatsku i Francusku danas, ali i kroz povijest.
Autor kampanje, poznati hrvatski dizajner i komunikacijski stručnjak Boris Malešević kazao je koje su ga ideje vodile u kreiranju kampanje koja je započela prije desetak dana na velikim plakatima u gradovima diljem Hrvatske.
"U svijetu društvenog spektakla i ekonomije pažnje, u kojem živimo, kako ga je lijepo nazvao Jonathan Beller, svatko mora pronaći svoje mjesto pod svjetlima reflektora javnosti. Medijsku pažnju definirao je kao robu, ustvrdivši da je vrjednija od nafte, i, prema Belleru, tko nema medijsku pažnju osuđen je na neuspjeh. Mi imamo sreću da je MOO vlasnik Olimpijskih igara kao najgledanijeg događaja u svijetu. Prošle Igre je gledalo oko tri milijarde ljude i pritom je bitno da se one odvijaju, kako bi se u medijskom smislu reklo - u „real timeu“. Naglaskom na istovremeno željeli smo, prije svega, poručiti da današnja moderna tehnologija svima nama omogućuje da u isto vrijeme možemo biti i u svom domu, i na izletu ili u bilo kojem kraju svijeta i u Parizu na olimpijskom stadionu, zajedno sa sportašima. Istovremenost je realnost današnjeg svijeta, kada govorimo o međusobnoj povezanosti," kazao je Boris Malešević, ujedno i član HOO-ove Komisije za marketing.
Upravo ta riječ 'istovremeno' bila je vodilja Maleševiću da u kratkoj formi istakne bit kampanje:
"Istovremenost je i riječ kojom možemo opisati sportašice i sportaše koji su, osim uspješnih sportaša, i ličnosti s drugim osobinama kao i svi mi - obrazovani, umjetnički nadareni, braća i sestre, majke i očevi… Možemo istovremeno uživati u najboljim francuskim, ali i hrvatskim vinima, jer je to još jedna poveznica među našim državama. Zajedničke su nam i mnoge druge stvari, od karikatura hrvatskog umjetnika Davora Štambuka koji je dobar dio života proveo u Parizu, do Tereze Kesovije i njezinih nastupa u Olimpiji..."
"I naše štrukle mogu ići uz bok francuskim croissantima..."
Malešević je za kraj dodao da se HOO-ovom kampanjom želi ispričati priča o snazi olimpizma, o sportašima i prijateljstvu.
Olimpijske igre u Parizu održat će se od 26. srpnja do 11. kolovoza iduće godine, a kampanja HOO-a trajat će punih deset mjeseci uoči njih.
(Foto: HOO)